מאות משרדי נוטריון מרוצים

נוטריונים מספרים איך נוטריונט משנה את החיים

נוטריונט נוצרה במיוחד עבור נוטריונים!
פיתחנו אותה מתוך היכרות מעמיקה עם כל הצרכים המקצועיים של הנוטריון
והיא התוכנה הידידותית והיעילה ביותר בישראל.

ברצונינו להודות לנוטריונט על המערכת הידידותית, היעילה, חוסכת זמן ומהירה. אין ספק כי השימוש במערכת הקלה על עבודתנו במשרד וזה בזכות השירות המקוצעי שקיבלנו מהחברה. אדגיש, כי צוות החברה הם אנשים מקצועיים, זמינים תמיד, דואגים להשיב ולסייע בצורה עניינית ומקוצעית לכל פניה ושאלה בתוך זמן קצר מאד. מאז שמשרדנו החל לעבוד עם נוטריונט עבודתנו הפכה ליותר קלה ויעלה. ממליצים בחום על נוטריונט. יישר כוח וכל הכבוד.

עו"ד ונוטריון מוחמד דראוושה,

עפולה

نود أن نشكر العاملين بشركه נוטריונטعلى النظام الذي يتسم بالود والفعالية وتوفير الوقت والسرعة. لا شك أن استخدام النظام جعل عملنا في المكتب أسهل وهذا بفضل الخدمة الاحترافية التي تلقيناها من الشركة. أود أن أؤكد أن موظفي الشركة هم أشخاص محترفون ، دائمًا في الوقت المحدد ، مع التأكد من الإجابة والمساعدة بطريقة واقعية ومهنية على كل استفسار وسؤال في غضون وقت قصير جدًا. منذ أن بدأ مكتبنا العمل مع נוטריונט أصبح عملنا أسهل وأكثر كفاءة. نوصي بشدة باستخدام נוטריונט حظا سعيدا و اطيب التمنيات.

עו"ד ונוטריון מוחמד דראוושה,

עפולה

אני ידועה בפחד שלי מטכנולוגיות ואני מודה שמצאתי את עצמי מסתדרת ומתנהלת לפי הספר בזכות הסברים מפורטים, סבלניים, ירידה לפרטי פרטים, הדרכות מעולות וברורות ושירות תמיכה טלפוני אדיב שירותי ומקצועי. תודה עליכם!!!

עו"ד ונוטריון עידית פוליבודה,

פתח-תקווה

עם פרישתי מעולם השיפוט והמעבר לעולם הדיגטלי , מצאתי את תוכנת נוטריונט כמערכת מצוינת, וזאת למרות ש"גדלתי" על השיטה הארכאית. בעזרתה שירות הלקוחות של נוטריונט מצאתי אוזן קשבת , סבלנות וחשוב יותר: פתרון בחבילה אחת לכל עיסוקי הנוטריון. ממליץ מאד.

עו"ד ונוטריון שמעון שר,

קרית טבעון

ברצוני להודות על התוכנה נוטריונט. אני חושב שבלי התוכנה לא הייתי יכול לתת שירות מיטבי ללקוחות . התוכנה מאוד עוזרת לתת שירות דייקני, יעיל ומהיר, ומשדרגת משמעותית את האפשרות לתת אישורים תרגומים וכל הפעולות הנוטריונית ברמה המקצועית ביותר. כמו כן אני חייב לציין את שירות הלקוחות הזמין והקשוב לכל שאלה, שגם פותר את הבעיות ביעילות ובמהירות. לדעתי התוכנה מומלצת לכל נוטריון בכלל ובפרט לנוטריון חדש.

עו"ד ונוטריון דב הורוביץ ,

ירושלים

נוטריונט היקרים שלום רב, מבקשת להודות על השירות האדיב, המקצועי והסבלני, ובפרט על הזמינות! בזכות תוכנת הנוטריונט אני נהנית לספק שירותים נוטריוניים, התוכנה הופכת את העבודה ליעילה מאוד (בזכות השירות המדהים שהינך מספקת והתוכנה, מתברר ש"השד לא כל כך מפחיד") תודה שוב :)

עו"ד ונוטריון לי קפלן,

אילת

אין ספק שמדובר בתוכנה גאונית: יעילה ונוחה, הכל נגיש וידידותי. לא יודע איך הייתי מסתדר בלעדי נוטריונט! והשירות: חבל על הזמן, תמיד לשירותינו, באדיבות, במסירות ובנועם. יישר כח לצוות נוטריונט

עו"ד ונוטריון אלברט פרץ,

ירושלים

התחלתי להשתמש בנוטריונט לפני חצי שנה, המערכת מצוינת וחוסכת לי זמן: המערכת מוודאה שלא יהיו שגיאות כלשהן, כך גם חסכתי זמן וגם סיפקתי ללקוח מוצר מוגמר וערוך בהתאם לנדרש ואם יש בעיה, מתקשרים לתמיכה ומקבלים סיוע באותו הרגע. אמליץ לכל נוטריון לעבוד עם מערכת נוטריונט.

עו"ד ונוטריון אורי אורם,

מבשרת-ציון

ממליצה מאד על שירותכם המקצועי! אציין, כי מדובר בשירות יעיל המקצר את העבודה ומרכז המון מידע עבור נוטריון. לדעתי זהו ממשק ניהול חובה, אשר שווה את מחירו השווה לכל כיס. כמו כן אציין כי הצוות תמיד זמין וסבלני לכל שאלה. תודה רבה עלו והצליחו!

עו"ד ונוטריון מיכל לנקרי,

קרית-חיים

משרדנו מונה 2 נוטריונים. אנו מרוצים מאוד מהעבודה בתוכנת הנוטריונט. ממשק המשתמש הינו פשוט ויעיל, לא נדרש בזבוז זמן לחישוב התעריף ו/או סוג הטופס, תוך שהינו מאפשר ביצוע כלל הפעולות ע"י מינהלן ורק בדיקת ואימות הפרטים ע"י הנוטריון. לכך יש להוסיף את התמיכה הלבבית והמהירה, לכל בעיה ולכל נושא תוך פיתוח ושיפור מתמיד של התוכנה והתאמתה לצרכי המשרד – דבר שאינו ברור מאליו. מכל אלה ועוד – אנו נהנים וממליצים על תוכנת הנוטריונט.

עו"ד ונוטריון נתן מולכו,

נתניה

מאז שעשינו מנוי בנוטריונט החיים הפכו להיות קלים יותר,יותר קל להכין אישורי נוטריון, יותר קל לעקוב אחרי כל האישורים, להוציא בקלות תדפיס של האישורים שנעשו מזמן. אם נתקלים בבעיות כלשהן, מרימים טלפון ומקבלים עזרה, און לין, אין שירות כזה בשום מקום, אדיב, מקצועי, נותן מענה לכל שאלה, תקלה, בעיה. ממליצה בחום לרכוש נוטריונט.

עו"ד ונוטריון רועי מקוב,

רמת-גן

ברצוני להמליץ על תוכנת הנוטריונט, שגם חוסכת זמן, וגם במיוחד עוזרת לנוטריונים צעירים לקבל את כל המסמכים הנכונים והאפשרויות הניתנות לנוטריון עפ"י חוק, מבלי לבזבז זמן ומשאבים בחיפושים אחרי המסמכים הנכונים. העלות של התוכנה לעומת החסכון בזמן ובחירת המסמכים הנכונים לביצוע -- שווה כל שקל.

עו"ד ונוטריון תומר אלנתן,

פתח-תקווה

מאז שהתחלתי לעבוד עם נוטריונט עבודת הנוטריון הפכה להיות קלה ויעילה אוסף הטפסים והנוחות שבמילוים חוסכת לי זמן וטרחה. העדכונים חשובים ונגישים, תוכנה מעולה ושירות התמיכה מצויין, מומלצת בחום לכל ציבור הנוטריונים. יישר כוח!!

עו"ד ונוטריון שרית קלוס גורית,

חדרה

ממליץ בחום על נוטריונט. תוכנה מצויינת , חוסכת זמן ומאוד נוחה לשימוש. צוות מיומן ומקצועי שנותן מענה במהירות וביעילות על כל שאלה או בעיה.

עו"ד ונוטריון אילן קמינצקי,

ירושלים

כשהתחברתי לתוכנת הנוטריונט, אני מודה שהייתי בחרדת התמודדות עם הלא נודע, הדיגיטלי. לא האמנתי שאסתדר, וכך למרות שרכשתי את התוכנה , המשכתי לעבוד עם האישורים המודפסים. כשהגיעה העת לבצע חתימות דיגיטליות אזרתי אומץ והתחלתי להשתמש בה ופתאום התגלה לי עולם ומלואו של נוחות . הכל נגיש, הכל פשוט, נחסכו ממני ערימות של קלסרים שתפסו מקום במשרד. טפסים רבים מובנים במערכת. צוות התמיכה , בסובלנות, מסביר יום יום את אופן העבודה עם התוכנה ומעניק ליווי ומענה לכל שאלה. התוכנה גם אומרת לי כמה לגבות ומכילה בה גם כרטיס נוטריון ושלל כלים שהופכים את העבודה לקלה ביותר . אני ממליץ בחום על נוטריונט. אני שמח על הצטרפותי ובטוח שגם אתם לא תצטערו.

עו"ד ונוטריון שחדה אבן ברי ,

באר שבע

נוטריונט היא לכל הפחות המצאה גאונית! קיבלתי רשיון נוטריון לפני שנה והתחלתי להשתמש בתוכנה 4 חודשים אחרי. וואו, איזה הבדל! חסכון זמן, יעילות, עדכון טפסים בהתאם לתקנות והכי חשוב - זמינות של השירות באופן אישי. תמיד אדיב, סופר מקצועי ונכון לסייע. תענוג. מאחל לנוטריונט הצלחה וצמיחה. תודה רבה

עו"ד ונוטריון ודים מילמן ,

בית דגן

עשיתם לנו את החיים הרבה הרבה יותר קלים! אז תודה! תודה על שירות מהיר ויעיל תודה על הזמינות לכל שאלה שעולה לאוויר ובכל שעה כמעט (;אז לעמיתי הנוטריונים : Life is simple DO NOT INSIST on making it complicated

עו"ד ונוטריון משה באשי,

פתח תקווה

אני משתמש בתוכנת הנוטריונט מאז תחילת השנה האזרחית. עד אז עבדתי עם טפסים שהכנתי בעצמי. קשה לתאר את ההבדל: כעת אני חוסך כשלושת רבעי זמן מקודם. שתים שלוש דקות במקום שמונה תשעה דקות קודם. אין טעויות. וכאשר מדובר במסמך דו לשוני החסכון בזמן וטעויות עוד יותר משמעותי. עשיתי כבר למעלה משישים אישורים ויחס העלות תועלת. עד סוף השנה יהיו לי יותר ממאה. שווה. ממליץ לכולם!

עו"ד ונוטריון גלעד שילה ,

שהם

ברצוני להמליץ בחום על השימוש בנוטריונט ועל הסיוע הטלפוני הנלווה לו. אדגיש כי החל מהיום בו התחלתי להשתמש בנוטריונט, חיי המקצועיים השתנו ללא הכר! הפשטות, היעילות, הימנעות מטעויות והחיסכון בזמן, הם רק חלק קטן מחווית השימוש היומיומית. שירות מקצועי ונדיב, בכל זמן נתון.

עו"ד ונוטריון עומר אשכנזי ,

תל-אביב

רוצה להמליץ בחום על תוכנת נוטריונט ועל השירות המקצועי של צוות התמיכה. כנוטריון בתחילת הדרך היה לי חשש וחוסר בטחון בהוצאת אישורים. התוכנה מאוד מפשטת את ההליך, יש הסברים ברורים לרבות חישוב שכר הטרחה והניירת הנדרשת לכל אישור ואישור. התמיכה תמיד זמינה טלפונית והיא דואגת ללוות ולהסביר בכל עניין – שירות אישי vip :)

עו"ד ונוטריון גילת צדאקתי-כהן ,

ירושלים

הח"מ, עשהאל יפרח, עורך דין ונוטריון, עושה שימוש בתוכנה ביעילות והכי חשוב מכל מקום ולאו דווקא מהמשרד. אין טעויות הכל מעודכן פשוט ויעיל.

עו"ד ונוטריון עשהאל יפרח ,

כפר-סבא

האתר הכי קומפקטי והכי ידידותי למשתמש שתוכלו למצוא. יעיל, פשוט וברור שרות הלקוחות לעילא ולעילא, אין שני לו!

עו"ד ונוטריון יעקב הרכבי,

תל אביב

חידשתי כעת את המנוי לשנה. יש לכם מוצר מדהים ואני לא רואה את עצמי עובד בלעדיו.

עו"ד ונוטריון דרור חייק,

עפולה

הננו מנויים בממשק הניהול למשרדי נוטריון מזה למעלה משנתיים . האתר יעיל עדכני ביותר, נוח מהיר והכי מקצועי ומדויק עבור הנוטריון . אנו מחדשים מידי שנה את המנוי לאור הפשטות בהפקת האישורים הדיוק ברמת המסמכים וכן בעיקר התעריפים שמתעדכנים באופן אוטומטי ואנו מקבלים עדכון אמין ומדויק . ממליצה בחום לכל משרד עורכי דין שהוא גם נוטריון

משרד עו"ד ונוטריון הרפז, אורן, אדלר ושות'

גבעתיים

אתר נוטריונט הוא כלי מודרני מצוין לכל נוטריון, פשוט לשימוש, חוסר זמן יקר למשתמש ותמיד מעודכן. מעל לכל, האתר מנוהל על ידי צוות אדיב, זמין ומקצועי שדואג להשיב בצורה עניינית לכל פנייה תוך זמן קצר. אני ממליצה בחום !!!

עו"ד ונוטריון סבין אוחנה,

תל-אביב

במבוך הסבוך של עולם המשפטים והנוטריון "הנוטריונט" היא דלת קסמים מופלאה שבאמצעות טכנולוגיה פשוטה עושה פלאים וחוסכת זמן. אז בוא ויתנו לך מפתח תיכנס ותהיה אורח :) נוטריונט, תודה שנוצרת! תודה על השירות עם החיוך האינסופי!

עו"ד ונוטריון אלי ביבי,

אזור

אני רוצה להחמיא למי שעומד מאחורי הרעיון, הפיתוח והביצוע של נוטריונט. זיהית את הסרבול בעבודת הנוטריון והפכת אותה להיות קלה ויעילה. התוכנה מעולה. ידידותית למשתמש וקלה להפעלה. השרות אדיב, מקצועי וזמין תמיד. ממליץ בחום רב.

עו"ד ונוטריון עידן ליטמן,

רחובות

משרדנו עובד למעלה משנתיים עם נוטריונט, לאחר שעבדנו משך למעלה מעשר שנים עם תוכנות אחרות. אין מה להשוות! העבודה עם נוטריונט נוחה וידידותית יותר מכל תוכנת נוטריון אחרת. שירות הלקוחות נגיש, אדיב מהיר ואלגנטי ונותן מענה לכל פניה. ממליץ בחום :)

עו"ד ונוטריון משה דובר,

ירושלים

אנחנו שמחים להמליץ על נוטריונט כי התוכנה קלה וידידותית לשימוש, חוסכת לנו זמן יקר ומרכזת מידע חשוב.

עו"ד ונוטריון מאיה וייס-טמיר,

רחובות

תוכנה מצוינת, נוחה וידידותית אשר מקלה ומייעלת מאוד את העבודה. צוות זריז, שירותי ומקצועי. מומלץ בחום.

עו"ד ונוטריון תומר ח. הנריק ריטרסקי,

בני ברק

הנני ממליץ בחום על מינוי לאתר נוטריונט. השירות אדיב, מהיר ומסור. התוכנה קלה וידידותית ומפשטת את עבודת הנוטריון. התמורה שווה בהחלט.

עו"ד ונוטריון שלומי נעמן,

שלומי

שלום וברכה לצוות נוטריונט! אכן מגיע לכם מילים חמות על התוכנה המדהימה שהופכת את העבודה לכיפית ומהירה, מייעלת את המשרד הן מצד נותני השרות והן מצד מקבלי השרות. תודה רבה והמון הצלחה! :)

עו"ד ונוטריון יצחק שטיינברג,

ירושלים

יותר מאשמח לספר על חווית המשתמש שלי בנוטריונט: כעו"ד ונוטריון ברצוני להעיד כי מאז נפתחתי לסגולות האתר, אני מבין יותר את עבודת הנוטריון, ויותר מזה ללא טעויות .. לפני שבוע הייתה לי ביקורת וכל כך התגאתי להראות את השינוי שחל באופן עריכת המסמכים בעבודת הנוטריון: ההבדל הינו משמעותי הן בנראות של המסמכים ואופן עריכתם, והן בתוכן, חיוב שכ"ט, נספחים ועוד.. נוטריונט חוסכת לי זמן רב ויקר, היא בהחלט מסדרת את הדברים, אולם בעיקר נותת בטחון שאני עושה את הדבר הנכון, היא מעודכנת בשינויי פסיקה, הן לעניינים מנהלתיים ( הטפסים נספחים), והן לעינינים משפטיים .. העבודה במשרד יעילה ומהירה יותר מאז רכשתי את התוכנה, מעבר לכל, השירות האישי והאדיב, של עדית בכל נושא !!!! הנני מאחל לכל צוות הממשק של נוטריונט בכלל, ועדית בפרט, שנה טובה, שמחה ומלאת שיתופי פעולה, תמשיכו להפיץ את הטוב שלכם לכלל הנוטריונים.

עו"ד ונוטריון עדיאל חדד,

תל-אביב

אני ממליצה על השימוש בנוטריונט לכל נוטריון. חוסך זמן, התעסקות, חיפוש, התאמה, עידכונים, חישובים. הכל זמין בלחיצת כפתור. מילוי טפסים בצורה אינטואטיבית ומהירה, נוטריונט בהחלט חוסך בזמן. השירות תמיד מיידי, מקצועי ואדיב. המשיכו כך :)

עו"ד ונוטריון יפית מיטרני,

תל אביב / רמת השרון

ממשק פשוט, יעיל, נוח לשימוש. חישוב אוטומטי של שכר הטרחה. הוצאת אישורים תוך שתיים-שלוש דקות בלבד. שירות לקוחות מצוין, מענה מהיר לכל בעיה.

עו"ד ונוטריון איריס אסא בריינין,

גבעתיים

משרדנו לקוח של חב' נוטריונט מספר שנים ואנו מרוצים מאד מהשירות והמקצועיות של האתר. שירות נבחן בזמן אמת כאשר יש צורך במשוב מיידי. תמיד זכינו לתשובה בתוך מספר שניות. ממליץ בחום.

עו"ד ונוטריון משה דובר,

ירושלים

כבר למעלה משנה שיש לי את התוכנה שלך - ולא עשיתי בה שימוש. בזכותך ובעידודך ובזכות הסבלנות הגדולה שלך נוכחתי לדעת כמה מצויינת התוכנה. ואני היום עובד רק איתה. אז שוב תודה רבה לך, ועל דברים טובים לימדו אותי שצריך גם להודות. תודה רבה!

עו"ד ונוטריון משה גביזון,

רמלה

רציתי להודות לך על התוכנה המדהימה. אחרי 17 שנה שאני מכינה אישורים נוטריונים בהקלדת האישורים הנוטריונים. שמחתי לגלות שקיימת תוכנה לנוטוריונים התוכנה מקלה מאוד ידידותית מאוד מובנת והכי חשוב עושה את העבודה בדקות בודדות. ואת עדית שנמצאת שם תמיד לעזור ותמיד שם בשביל לקבל את התשובות וגם אם חשבתי שיש משהוא שאולי לא מסתדר ואולי חסר היית שם למצוא לי את הפתרון בתוכנה. ממליצה בחום!

עו"ד ונוטריון ברוך אדלר,

רמת-גן

מערכת יעילה ומהירה, תמיכה מסבירת פנים וחייכנית, תודעת שירות גבוהה בכל עת. יישר כוח!

עו"ד ונוטריון איתן יבגי,

מודיעין

לאחרונה רכשנו במשרדנו את המערכת הממוחשבת לנוטריון. נפגשנו עם נציגת החברה בשם עדית שלכל אורך הדרך ליוותה אותנו, הדריכה אותנו ונתנה מענה לכל שאלה. עדית הפגינה הרבה סבלנות ויחס מצוין ממנה. לגבי התוכנה – התוכנה עונה על הצרכים שלנו ועושה עבורנו את העבודה. חוסכת לנו זמן רב, ותוך זמן קצר מאוד הנוטריון מוכן.

עו"ד ונוטריון ישראל צור,

רמת-גן

התחלתי להשתמש באפליקציית נוטריונט לפני מספר חודשים – צוות מקצועי ביותר עם תודעת שירות גבוהה מאד עומד מאחורי האפליקציה עם נכונות להשיב לשאלות תוך זמן קצר ביותר. ממליצה בחום על האפליקציה!

עו"ד ונוטריון מישל אפשטיין,

פתח-תקווה

העבודה שלי עם נוטריונט, קלה יעילה ובעיקר מועילה. שירות הלקוחות מעולה וזמין תמיד לכל שאלה. ממליצה בחום. איני מוציאה אישור נוטריוני, אלא רק באמצעות נוטריונט. זה פשוט חובה!

עו"ד ונוטריון תמר קידר,

אשקלון

מאז ההצטרפות אליכם תענוג ממש להכין מסמכים נוטריוניים. הקלות והמהירות משפרת את חוויית העבודה. התמיכה תמיד פנויה ומלווה בכל עת. תודה.

עו"ד ונוטריון דניאל אנושי,

ראשון לציון

סגור מסמך
דילוג לתוכן